середу, 24 серпня 2016 р.

Про метелика, свято та інше...

Всім доброго вечора! 
 В мене сьогодні на календарі 24 серпня, пів на 11 вечора, на термометрі +25 і Одеса за вікном.  Мої літні канікули цього року затягнулися, але і вони добігають до кінця і через тиждень потрібно виходити на работу. Але не будемо про сумне, тож починаю :)

 Перш за все, хочу всіх Вас привітати із Днем Незалежності України! 

 І трохи моїх рукотворів. 
 Отакий метелик випорхнув з під моєї голочки наприкінці весни. Вишивала за набором від ТМ "Леді". Розмір вишитої частини приблизно 25*25 см, а сама оформлена робота така собі величенька. Розміри точніше не можу сказати, бо робота вже подарована.

 Метелик вишивався на рівномірці  Zweigart Linda 27 ниточками, що були в наборі (здається DMC), присутні також металізована нитка (можливо Kreinick, але точно не DMC) та бісер  № 8. Бісер, до речі, був дуже гарної якості і гарно відкалібрований: за всю роботу було тільки пару поганих бісеринок. 
 В роботі використані різні числені техніки: хрестик, бекстіч, лонгстіч, французькі вузлики, алжирське вічко та інші, що я забула назви. Краще дивіться на них на фото :)
 Від роботи отримала величезне задоволення і сподіваюся Вам також сподобалося. Теперішний власник роботи дуже любить цю роботу і не перестає дякувати за такий подарунок, а я щаслива, що мій дарунок прийшовся до душі :)
 Тож, висновок. Дівчатка, уважно придивіться до наборів від фірми "Леді": 
Гарна схема:  кольорово-символьна, окремо йде схема з бекстічем;
Комплектуючі дуже гарної якості: рівномірка, ниточки, бісер;
Цікаві розробки і сюжети; 
і , нарешті, дуже-дуже приємні ціни на набори )
PS: це була не реклама, а я просто поділилася  з Вами своїми враженнями і сподіваюся, що мій досвід стане Вам у пригоді :)
На цьому буду  прощатися і бажаю Вам гарного вечора і творчого настрою ,)
Всіх люблю і цілую  :) До скорої зустрічі :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар