четвер, 3 грудня 2015 р.

Сови

Доброго дня всім рукодільницям, цінитилям прекрасного та просто добрим людям!
Давно щось я не забігала і нічого не писала, але буду намагатися потроху виправлятися. І я прийшла не з пустими руками. Покажу сьогодні своїх сов.  
Це органайзер в сумку або можна використовувати його в якості самостіийної сумочки. Розміри 6*17*27 см. В роботі використана 100% бавовна (виробництва Франції), ущільнена флізеліном. Пошита за викрійками з японської книги Bag and Pouch із серії "Heart Warming Life Series", автора назвати не можу, оскільки не володію японською. Сумочка має цілу купу кишеньок: всередині дві звичайні і дві збільшені на резинці, а ззовні цілих 6 кишеньок - по три з кожного боку.

Моя доця, коли побачила цих сов, так зажадала мати їх собі. Але я її розчарувала, бо пошитий цей органайзер на замовлення моїй знайомій. Вона вже оцінила його і сказала, що скоріш за все його відбере в неї її доця ,) Так що вийшло в мене таке "мімішество" ,) Отже, не буду більше розповідати, а краще покажу. 
А ще сумочка от так може згортатися ,) Сумка-органайзер та сумка-трансформер - два в одному :)
 Дякую за перегляд і всім гарного вечірнього настрою :)

Немає коментарів:

Дописати коментар