суботу, 22 серпня 2015 р.

Як ми провели літо. Частина 2.

Доброго дня всім!
Сьогодні покажу другу частину нашої подорожі. Вона, до речі, ще не закінчена. Додому ми пануємо потрапити в 10-х чисах вересня. Отже, друга частина пов'язана з Одесою. Розповідати про Одесу можна дуже довго і я впевнена, що багато з Вас там були, тому я обмежуся фотографіями з деякими коментарями. Тоді розпочинаємо перегляд :)

 На Приморському бульварі.
 Взагалі-то ми біля Оперного театру, але його не видно просто :)
 Шлях митця :) Вашим діткам теж завжди мало паперу? :)
 Звичайний одеський дворик.
 Любоффф :)
 Бабуся із усіма онуками.
 Пташечка, лети! 
 Какао-брейк :)
 "Тато, я зараз тебе полікую,  ось тільки мікстуру зроблю." :)
 Наш врожай. Це ми з'їздили на дачу.
 Ми їдем, їдем, їдем....
 Міський сад.
 Стомились трохи :)) Фонтани на набережній біля дельфінарію.
 Набережна біля дельфінарію.
Ось такі фото. На них, як ви побачили, переважно я і моя родина. Всі принади цього гарного міста потрібно САМОМУ побачити і відчути. Повірте, Вам захочеться повертатися знову і знову :) Що ще можу сказати про Одесу? Одеса - чарівна! Приїздіть і Ви закохаєтесь в неї :) 
І до зустрічі в Південній Пальмірі :)


Немає коментарів:

Дописати коментар