пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Кишеньки квітчасті

На носі Новий Рік і сьогодні велика кількість людей святкують день Святого Миколая, а я знову із квіточками :) от чомусь так у мене постійно виходить. Заквітли в мене кишеньки. Хто не знайомий з таким типом виробів - пояснюю :) Це така дуже потрібна в господарстві річ, що вішається на вертикальну поверхню (стіну, дверцята шафи тощо) і в яку можна напихать все, що завгодно :)))) Раніше я вже показувала такі кишеньки - їх можна подивитися тут і тут,  а сьогодні представлю на ваш розсуд трохи іншу модель цього зручного девайсу :)

Даний вироб трохи нестандартного для мене розміру 50*65 см (висота*ширина) і містить чотири об'ємні кишеньки - дві знизу і дві угорі. Цього разу обійшлася без аплікації, бо виготовлений він для вже дорослої принцеси, яка вже має своїх маленьких принца та принцесу :) Але я не встрималася і все ж таки прикласила бавовняним мереживом та в'юнком. Для виготовлення самих кишеньок використала 100% "вінтажну" бавовну, ущільнила синтепоном і обробила краї косою бейкою.  І ще трохи погралася із фотографіями :))
Олі кишеньки дуже сподобалися, а я сама дуже тішуся результатом :)
На сьогодні все! Всіх вітаю із Миколайчиком і бажаю, щоб він приніс у Ваш дім злагоду, любов і гармонію :) Скоро побачимось ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар