четвер, 27 листопада 2014 р.

Ешшольція каліфорнійська Eschscholzia californica

Уродженка  Америки, ешшольція є емблемою Каліфорнії. 
Там можна зустріти безмежні поля жовтих квітів 
поблизу лісів із секвой. З цих рослин екстрагують 
заспокійливі речовини, що використовуються
 у фітотерапії при порушеннях сну. (с)

Саме так! Всі нормальні господині і рукодільниці готуються повним ходом до Нового Року, а я до Вас із квіточками :))) Але в мене є для цього причина - ці квіти подарунок на Новий Рік для сестри мого чоловіка. Я їх обіцяла їй ще минулим літом  вишити - пройшло півтора роки. Що ж, я дуже моторна :))) Вона мабуть вже і забула про них - оце сюрприз буде :)) Я їй раніше дарувала волошки, а ешшольція буде до пари.  

Як і волошки, дизайн квітів належить Веронік Ажинер, а схеми вишивки взяла у її книзі "Садові квіти, вишиті хрестиком". Вишивала на білому рушниковому полотні із щільністю переплетення ниток 13 хрестиків на 1 дюйм (через дві нитки). Ниточки використала ті, що були в наявності: Анкор, Гамма, ПНК ім. Кірова. Але не зважаючи на те, що користувалася не ключем, а власним смаком, результат мені дуже сподобався. Як мені здається, в моєму варіанті квіті вийшли більш яскравими. 
Робота буде оформлена пізніше і оцінювати її звісно буде Тіна - саме для неї подарунок. Дуже сподіваюся, шо ешшольція в моєму виконанні прийдеться їй до смаку :) А Вам бажаю гарного настрою та затишного теплого вечора, не зважаючи на погоду за вікном :)

Немає коментарів:

Дописати коментар