вівторок, 21 жовтня 2014 р.

Цікавинка

Доброго дня!
Сьогодні вівторок і значить я не з Шармом :)) а то щось все Шарм да Шарм :)  Розбавлю трохи вишивку шиттям. Річ, що зараз покажу, дуже практична і водночас інтер'єрна - звичайно залежить від того, де її повісити :))) Оце я загнула! :))))  В моєму випадку вона прикрашає інтер'єр шафки в дитячому садочку :)))) Здогадалися що це? :))))  Це кишеньки для всяких речей :) Дуже популярна сьогодні річ в блогосвіті - багато дівчат їх шиють і для своїх діток і на замовлення. Отже прийшов і мій час для кишеньок :) 
Це не моя кишеня, знайшла в інтернеті :) прийшлась до слова :)
Кишеньки пошила в кількості дві штуки - діток у мене двоє Яруня та Тихон - обидва пішли в вересні у садочок, тож зважаючи на матеріальне становище сучасних дитячих державних закладів така річ виявилася просто конче необхідна.  Кишеньки шила вперше, не послуговувалася нічиїми МК - все від себе, тож були і помилки, які я врахую в майбутньому. Забігаючи наперед хочу сказати, що мамам та вихователям, які бачили кишеньки, вони дуже сподобалися, а я буду рада почути Вашу експертну думку :)

Кишеньки шила із майже вінтажних тканин :) їм усім як мінімум по 20 років, подарувала мама чоловіка. А тканини пречудові - щільні і одночасно м'які, 100% бавовна. Дуже зручні виявилися в роботі. Дубдювала флізеліном, а основу, на яку потім пришивала кишеньки, ще й сінтепоном. Прикраси: аплікація (придумувала та малювала разом із дітками), гудзики, бавовняна та репсові стрічечки. Розміри усієї роботи 75*25 см, кишеньки об'ємні 20*25 см, маленька кишенька для гребінця для волосся і різних резиночок та заколочок 10*25 см. Отже, менше слів і переходжу до фотографій :))
Дякую,  що додивилися до кінця :) Бажаю всім гарного настрою і пречудового затишного вечора :)

Немає коментарів:

Дописати коментар