середу, 17 вересня 2014 р.

Шафка "Не хочу на пенсію" :)

Всім привіт!
У мене сьогодні  декупаж :) 
Цього разу покажу мою третю і наймаштабнішу роботу. Це шафа або кухонний буфет, як хочете так і називайте.  Ця річ дуже особлива, бо має свою історію. Вона мабуть старша за мою маму, бо мама каже, що пам'ятає її ще з дитинства і тоді вона була вже далеко не нова. Її декілька разів ремонтували і фарбували. Я особисто її фарбувала два рази. І це вже була така старенька-престаренька шафа, яка вже дуже хотіла на пенсію:)))) І моя мама хотіла і майже відправила її туди.
... аж тут нагодилася з лісу сова і прорекла вона мудрі слова... (с) (Оксана Кротюк).
Шафу на пенсію ми не відправили - вирішили, що я спочатку потренуюсь декупажити, а викинути її ми завжди встигнемо. І от які мої результати.

Такою вона була на початку.
Перший день я як могла пошкурила шафу - нарахувала як мінімум 4 шари фарби,  і разів зо 3-4 пофарбувала. На другий день пофарбувала ще 3-4 рази, а вже потім почала приклеювати серваточки, покривати шарами лаку і прикрашати. А ось це кінцевий варіант, або ну майже кінцевий варіант.
Обережно! :) Далі багато фото.

І трохи ближче :)





Ще залишилося замінити замочки і ручки та вирізати нове скло. Мій тато все це зробив, але це було вже після мого від'їзду. А поки показую те, що в мене є.
Приємного всім перегляду і гарного настрою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар