неділю, 11 травня 2014 р.

Проліски * Подснежники

Всім доброї пори року та доброго дня!
Всем доброго времени года и дня!
   Ось нарешті і я. Щось довгенько мене не було. Не було настрою та часу щось писати і тим паче щось робити, але дещо я все ж зробила. Не буду розповідати про останні події в країні - цієї інформації і так більше, ніж достатньо. Але я вірю і знаю -  у нас все буде добре і Україна буде єдиною, вільною і успішною!
  Так ось, що ж я сьогодні продемонструю?  А покажу я чохол з пролісками для подушки.
***
   А вот и я. Надолго что-то я выпала из блогожизни. Не было настроения и времени что-либо писать и делать, но кое-что я все-таки делала. Не буду рассказывать о событиях, которые происходят у нас в стране - этого и так вокруг полно. Но я верю и знаю, что у нас все будет хорошо и Украина будет единой, свободной и успешной!
   Итак, что же я сегодня покажу? А покажу я чехол на подушку с подснежниками.
  
   Вже запізно, але краще, ніж коли-небудь, і квіточки ж:) Вишила я їх ще перед Новим Роком, потім майже два місяці купляла тканину та ще півтора місяці шила. Двома словами - довготривала історія. Подушку я збиралася подарувати на Новий Рік одній моїй подружці. до цих пір дарую :) Мабуть на Троїцю презентую :) Промовка "не пройло і півроку" - це про мене. От якраз півроку і пройде :)
   Проліски - вишивка хрестом за дизайном Уто Менце від Акуфактум. Проліски вишиті на невідбіленому льоні ниточками Гамма. Чохол теж льняний - використала Житомирський льон двох кольорів. Розміри 40*40 см, застібається на блискавку, що вшита в задню стінку.
***
   Поздновато, но все-таки лучше сейчас, чем когда-нибудь и цветочки все же :) Вышила я их еще до Нового года, потом почти два месяца покупала ткань и еще полтора месяца шила. В общем, долгоиграющая история. Подушечку я собиралась подарить на Новый Год одной своей подружке. До сих пор дарю :) Наверное подарю на Троицу. Поговорка "не прошло и полгода" - это как раз про меня. Как раз полгода и пройдет :)
    Подснежники  - вышивка крестом по дизайну Уто Менце от Акуфактум. Вышиты на неотбеленном льне ниточками Гамма. Чехол  тоже льняной - использовала Житомирский лен двух цветов. Размеры 40*40 см, застегивается на молнию, вшитую в заднюю стенку. 
Трішечки  зелені за віконцем :)  Немного зелени за окошком :)
Ось такі справи. Скоро покажу ще дещо, залишилося лише сфотографувати. На сьогодні все.
***  
 Вот такие вот дела. Скоро покажу еще кое-что, надо только сфотографировать вещицу. На сегодня все. 
Моя улюблена помічниця :)  Моя любимая помощница :)
   Всім гарного настрою та натхнення! Дякую, що завітали :)
   Всем хорошего настроения и вдохновения! Спасибо, что зашли в гости :)

Немає коментарів:

Дописати коментар