вівторок, 7 жовтня 2014 р.

СП "Вікторіанський шарм". Звіт №4.

Доброго всім дня! 
Сьогодні вівторок, а це означає, що вчора був звіт по будиночку і я його пропустила. Тож зараз виправляюся :) Як заведено, спочатку демонструю результати минулого тижня.
А тепер до останніх успіхів. Не можу стверджувати, що вишила за цей тиждень дуже багато, але і не мало. Я не знаю, як рахують дівчата свої хрестики, а я рахую не хрестики, а ниточки. Цього разу вишила 7 чи 8 ниточок - заплуталась у підрахунках :)) З однієї ниточки утворюється 140-110 хрестиків, але я рахую по 100. Виходить, що результат цього тижня - мінімум 700 хрестків і він мені подобається. Все, не буду більше писати зайвого, краще покажу :)
Всім гарного настрою і пречудового продуктивного робочого або неробочого  тижня :)))

Немає коментарів:

Дописати коментар