неділю, 14 вересня 2014 р.

Спільний проект "Вікторіанський шарм"

Доброго усім дня!
Дуже довго я нічого не писала -  не було можлівості, увесь час бігаю: то переїзди, то садочок, то дітки похворіли. А ось це декілька днів назад натрапила на допис Жені Української у блозі Wonderland щодо спільного проекту "Вікторіанський шарм".  І оце нарешті випала хвилиночка та написала пост, хоча і обіцяла це зробити ще днів зо 3 назад. От така я останнім часом моторна. Проте не будемо про сумне :)  
Ідея проекту наступна: дівчатам, які мають недошитий Вікторіанський будиночок від фірми Dimensions, пропонується разом його довишивати. Як Вам така идея? Я приєднуюся і Вас запрошую :) Звіти кожного понеділка.
А це мій будиночок.  
Вишиваю я його ще з Нового Року, але, як бачите, ще працювати і працювати. Проте сам процес приносить море задоволення і дуже хочеться вишивати, але не завжди виходить так як бажається. 
А ще, дівчата, якщо може хто не знає, це той самий будиночок, що допомагає вирішити житлову проблему. Принаймні є така прикмета у вишивальниць :) На це мій чоловік запитує: ти збираєшся потім продати цю картину за 100 тищщщ зелених і ми купимо справжній будинок?  :))) От такі справи :)
Всім гарного настрою та наснаги до роботи :)

Немає коментарів:

Дописати коментар